Podwozie Samochodu Konserwacja Smarowanie Smarowanie Zawieszenia I Układu Kierowniczego

Smar jest najprostszy proces i procedura, która może dodać kilometry, a także wielu szczęśliwych безаварийных lat życia samochodu.

chociaż większość producentów samochodów zwiększenie odstępu do 35 000 mil (około 60 000 km) między zwykłego smarowania zawieszenia i kierowniczym systemów to zazwyczaj odbywa się wśród samochodowych specjalistów handlu i większość sąsiadów mechaniki, że w sumie to dobry pomysł, aby zaktualizować smar w tych składnikach, co najmniej raz w roku lub co 6000 km (10000 km) jeżeli warunki jazdy ciężkich. Co wchodzi w pojęcie “ekstremalna jazda” w umysłach i terminologii speclialists obsługi floty i personelu? Stałe przystanki i odchodzą, stale na biegu jałowym warunki, szczególnie w niskich temperaturach, jak można znaleźć w północnej części prowincji Alberta w Kanadzie i na północy USA. Dwa przykłady ciężkiego samochodowego silnika i warunków pracy, może być, taksówek i samochodów policyjnych. w

jeśli robisz to sam (DIY), wybrać podwozia smarowania zawierający dwusiarczek molibdenu (molibden) zrobił jeden z renomowanych firm naftowych. Wydaje się, że w handlu i transakcji auto, że większość marek odbywa się w formacie kasety do użytku w standardowych typowym facetem, niskie ciśnienie ręce działały broni тавота. Można uzyskać od lokalnych dużych auto skrzynia-sklepie lub w lokalnym specjalistycznym sklepie motoryzacyjnym. Większość maszyn wyposażone smarowym typu olejarki, ale u niektórych jest gniazdo kształtki typu. w

przy zakupie), upewnij się, aby uzyskać końcówek, które pasują do urządzenia na swój samochód. Węża elastycznego i niektórych prostokątny sutki też są przydatne, ponieważ standardowe olejarki, to może być traktowane, aby być umieszczone w miejscach, które mogą być bardziej trudne do osiągnięcia z ręcznym napędem pistolet. w

i smarować swój samochód samodzielnie-to jest łatwe, jeśli wziąć czas, aby przygotować się do tej pracy także przed rozpoczęciem. Przygotowanie i solidność-to wszystko. Masz wszystkie narzędzia i materiały, które będą potrzebne w bezpośrednim sąsiedztwie, podczas gdy jesteś pod samochodem

upewnij się, że możesz bezpiecznie podnieśli samochód, zanim zaczął. Ustawić hamulca ręcznego i umieścić skrzynię biegów (automatyczną skrzynią biegów w parku). w

i jeśli nie są one zamienne, większość wały przegubowe połączenia (kardana) wypełnione smarem i zamknięte dla życia. Możesz określić przegubu, który wymaga smarowania, zwracając uwagę, czy nie istnieje olejarką lub złącze na nim. Jeśli nasmarować przeguby, za każdym razem smarować układu zawieszenia. Niektóre wały mają więcej niż jednego przegubu. Więc staram się nie przegapić ani jednego punktu smarowania.

aby sprawdzić przeguby na zużycie, sprzęgło wału napędowego z jednej strony i U-połączenia z innymi. Jeśli są jakieś świszczący oddech lub bocznego ruchu, przeguby napędowe są zużyte i trzeba je obsługiwać. w

W nasmarować przeguby i olejarką na “krzyżu”. Jeśli krzyż, to plugin usuwa go i wkręcić złączkę, aby nasmarować go. Następnie Odłącz złączkę i ponownie zainstalować plugin. Można powiedzieć nasmarować podwójnej U-stawy w tej samej kolejności, a więc jako jeden карданными przegubami.

W końcu można powiedzieć, że jeśli chodzi o podwozia smarowania oraz do smarowania układu kierowniczego i zawieszenia samochodu, że funt profilaktyki kosztuje tona leczenia.

statek-moc Salter Edmonton Dodge Van auto serwisowy port Coquitlam auto naprawa sklep serwis Chrysler jeep Dodge Derrick